سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شناخت خویشتن، از حکمت است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :134
بازدید دیروز :0
کل بازدید :14280
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/7/20
4:53 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
farzad GH[0]
من یک مهندس کامپیوتر هستم. و آرزوی این را دارم که در آینده استاد دانشگاه شوم و به شدت در حال مطالعه هستم تا در آینده نه چندان نزدیک به آرزوی مورد علاقه ام برسم.ین وبلاگ قرار است برای پیشرفت علم و تکنولوزی باشد تا بتواند مطالبی مورد نیاز را تامین کند.البته این وبلاگ هنوز برنامه نویسی کامل روی آن انجام نشده ولی به ندرت می شود.

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
اسفند 93[11]

آدمی از دیرباز در پی شناخت ذات خویش بوده است .معرفت نفس پدیده ای تازه و نو ظهور نیست و قدمتی به تاریخ بشریت و فرهنگ و تمدن دارد تا آنجا که پوئیدن راه کمال و دست یازیدن به خوشبختی را هم طراز و معادل کشف قلمرو باطن بشمار آوردنده اند.

به خود، سرنوشت خود و خدای خود ایمان داشته باشید! تنها  ایمان به خداوند است که هر ایده منفی، ترس و اضطراب را از دل می زداید و این تحول روحی، همه چیز را تغییر می دهد. 

بزرگی اعتقاد داشت : «نقشه های خود را به دست خداوند بسپار، آن گاه در کارهایت موفق خواهی شد» 

به خاطر داشته باشید که خدای متعال همه دعاها را می شنود و به موقع به هریک از آن ها پاسخ می دهد. 

مگر نه این که در قرآن فرموده است : «ادعونی استجب لکم» 

هرگاه به این شیوه تازه بیندیشید، دگرگونی ها به سرعت پیش می آیند. طلبیدن طرح الهی می تواند سازمان ها را نیز توانگر کند. آن گاه آنچه شما برایشان می خواهید یا موهبتی بهتر و عظیم تر متجلی خواهد شد. 

در ضمن به جای تعیین تکلیف برای دیگران، دعا کنید تا بهترین وضع زندگی شان به سرعت و در کمال آرامش متجلی شود. از طرف دیگر، اگر موهبت دلخواهتان به سرعت پدیدار نمی شود، صبور باشید و بدانید که در وقت الهی به سراغتان خواهد آمد.


پالایش ذهن برای ایجاد توانگری

نظافت یا پالایش، نخستین گام توانگری و موفقیت است. بدون پالایش ذهنی، نمی توان در عالم محسوس به توانگری پایدار ورضایت بخش رسید.

برای تجلی توانگری راستین، باید خود را از شر آنچه نمی خواهید داشته باشید خلاص کنید تا برای آنچه می خواهید جا(فضا) بگشایید.

به عبارت دیگر برای کسب توانگری، نخست باید خلاء ایجاد کرد.

با تمیز کردن انبار و گاراژ  و اتاق ها و غیره... در ذهن نیمه هوشیارتان (ضمیر ناخودآگاه) اعتقادی راسخ ایجاد می کنید که موجب نظافت و نظم و ترتیب زندگی تان می شود و برای تان توانگری می آفریند. در کنار ایجاد خلاء و بیرون ریختن آنچه لازم ندارید و نظم و ترتیب چیزها باید مدام عبارت «نظم الهی» را تکرار کنید. به زودی شما هم به این نتیجه خواهید رسید که «تکرار عبارات تاکیدی غوغا می کند»


94/1/12::: 12:17 ع
نظر()